Milyen pofával, milyen luxusórát?
2011.02.15. 09:50
(Ál)tudományos (ál)elemzés
Első szín
(Luxusóra - Beitling, Breguet, IWC, Omega, Patek Philippe, Rolex és TAG Heuer - márkaboltok a világ különböző pontjain)
Álruhás ügynökök az éjszaka leple alatt rejtett kamerákat szerelnek fel a pénztárnál lévő cukorkatartók mellé. A kamerák minden egyes vásárlóról felvételt készítenek, és automatikusan továbbítják őket a központba.
Második szín
(A Project központi laboratóriuma)
A tudósok a felvételeket betáplálják egy számítógépbe, amely egy speciális szoftver segítségével összegzi az arcvonásokat, és létrehozza A VÁSÁRLÓ arcmását. A szakértők ezt követően összeállítják a referenciatáblázatot, amely leképezi a márkákra jellemző egyéniségeket - összevetve az adott márka évtizedek alatt, kemény pénzekért kiépített imidzsével....
Íme, a táblázat (nem röhög!)
Szerző: toronyora lánccal
1 komment
Címkék: omega breguet rolex iwc tag heuer patek philippe beitling
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.