(Ál)tudományos (ál)elemzés

 

Első szín

(Luxusóra - Beitling, Breguet, IWC, Omega, Patek Philippe, Rolex és TAG Heuer - márkaboltok a világ különböző pontjain)

Álruhás ügynökök az éjszaka leple alatt rejtett kamerákat szerelnek fel a pénztárnál lévő cukorkatartók mellé. A kamerák minden egyes vásárlóról felvételt készítenek, és automatikusan továbbítják őket a központba.

 

Második szín

(A Project központi laboratóriuma)

A tudósok a felvételeket betáplálják egy számítógépbe, amely egy speciális szoftver segítségével  összegzi az arcvonásokat, és létrehozza A VÁSÁRLÓ  arcmását. A szakértők ezt követően összeállítják a referenciatáblázatot, amely leképezi a márkákra jellemző egyéniségeket - összevetve az adott márka évtizedek alatt, kemény pénzekért kiépített imidzsével....

Íme, a táblázat (nem röhög!)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://toronyoralanccal.blog.hu/api/trackback/id/tr482662326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása